BON ESTIU A TOTHOM!
Tanquem un curs ple d'aprenentatges, reptes, esforços i moments compartits. Hem crescut no només en coneixements, sinó també en amistat, respecte i convivència.
Volem agrair la dedicació dels mestres i del personal de l'escola, el suport de les famílies i la il·lusió i les ganes de superació dels nostres alumnes, que són el veritable motor de l'escola.
Ara és moment de gaudir d'un merescut descans i de carregar energies per al proper curs.
Us esperem al setembre amb la mateixa il·lusió de sempre.
Bon estiu a tothom!
DEFENSEM L'EDUCACIÓ ESPECIAL
Benvolgudes famílies, creiem que ha arribat el moment d'alçar la veu i demanar, conjuntament, un compromís real i urgent de les administracions per garantir: més recursos humans, millors ràtios, reconeixement dels perfils professionals, finançament adequat, infraestructures accessibles i segures, i una atenció educativa de qualitat per a l'alumnat amb necessitats més complexes del sistema educatiu.
LLISTAT PREINSCRIPCIONS VALIDADES

------------------------------------------------------------------------

